6 Mayıs 2010 Perşembe

Yeni Mesaj (1) Tanrı...

(1)
Salaklık bende ki beden verdim sana.
Bükme, burma, kanırtma.
Hassas bölgeleri yabancı cisimlerle
açmaya çalışma.
Yürüyen merdivene güvenme, onu ben bulmadım.
Ama bak kaç kere gösterdim
memelerin dizine değecek işte!

(2)
Ya evet. sezgilerine güveniyormuşsun.
Düşünme sen daha
sezgi de neymişse artık, cık cık.
Yeminle ben sezgi filan katmadım bedenine yaratırken.
Uydurup uydurup ahdediyorsun.

(3)
Tanrı'dan mesaj diyor lan, ha bir kez dediğimi dinle
cep telefonuna güven, vahiy ikamesidir.

(4)
Her kabardığında
kendini bir halt zannet diye
benmişsin gibi yaz, çiz, yont, yarat diye verdim
o kalbi ben sanki.

Yok yok, senden hayır göremem, idrak eksik sende.
Al tepe tepe kullan.
Artanı işime yaramaz zaten.

(5)
Kusura bakma sevgili kulum
varsayılan ayarların büyümen üzerineydi
sen çocuk kaldın, oyuncak ettin verdiğimi.
Artık diyecek lafım yok.

(6)
Beter ol.

2 yorum: